keeps gettin' better

hellloo people,
jag sitter här i mitt rum och jag har ingen säng.
min kusin fick den idag för dom flyttar, och rummet typ ekar nu hahah lolz.
ska måla om och köpa nya möbler till mitt rum snart, julklapp från ze parents :)

igår blev det inget cats in riot i bromma, det blev typ inställt eller något :(
men jag och lilla frida ska till cafe 44 när dom spelar där :D

fredagen var somvanligt, först en asbooooring naturkunskapslektion.
om ESS är så som nk, då tänker jag byta till biology!
sen fick vi tillbaka bioproven, and I passed :) vi fick dock inte tid att sitta och jobba
med våra presentationer vilket är mycket faail eftersom det betyder att jag måste
få jj att jobba under håltimmen på måndag vilket är nästintill impossible.
fuck alla domdär jävla spelen som dom sitter och spelar -.- NERDS.
sen vare english, vi kollade på nån DaVinci code dokumentär, den var otroooligt
boring. men vi har ju en satsarklass som hellre kollar på de än en vanlig film med
handling.... that's kinda good I guess. och justdet, jag ritade på rade :D
han blev dock väldigt röd afterwards...så jag fick lite skuldkänslor..men snyggt blevre!
efter skolan så vare svullotime @ mcdonalds som gällde, vi satt och pratade och hade
det mysigt. vi har btw samma bakgrundsbild nu. en skitful bild på karin när hon ser
alltså bokstavligen, sjuk ut. sjuk som i "så sjuk att hon borde spärras in".
btw så står ju inte allt riktigt rätt till i våran "krets" just nu och gårkväll blev lite chaotic med
telefoner och msn. alltså det har förstorats så mycket nu blöööhööö -.-
men jag känner mig så lycklig eftersom jag har så många stöttande människor runt omkring
mig som verkligen bryr sig och hjälper mig när jag har det jobbigt. ta åt er ni är bäst!

ska snart till ollie förresten. vi ska äta och tare lugnt. prata ut och hare mys. just the way I like it :)
ska kolla sista avsnittet av Lipstick Jungle S02 nu... som verkligen är en skitbra serie, luv it ! :D

heeere is karo from da h00d's themesong. Drop it like it's hot med en tetristwist :D
we like this don't we? hahhah karro har blivit värsta hiphoparen ;D
det roliga var kommentaren på youtube till denhär..
"fake, this is not the real drop it like its hot. the music is different"
svaren ; "Thank you, CAPTAIN OBVIOUS. "
"ROFL, douche "
"Congratulations ! You got it! "
hahahahahahahhah dum människa XD



pusssaaah <3 (mwihi jooos-style)
LiNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0