"I would say get a room, but yours is RIGHT above mine and please try to remember that"

I'VE GOT GGFEVER.
edward-fever har jag haft sedan tidigare.
och lite CB-fever också för den delen. (TVÅ dagar kvar till konserten!)
jag är seriöst chuck-o-holic för han måste vara världens
hetaste människa. synd att han inte existerar...
varför existerar inte dom mest perfekta?
edward...och nu chuck bass.
och dessutom har jag nu fått goda ögat för Jackson Rathbone som
spelar Jasper i twilightfilmen.
Jackson Rathbone är mumma <3


(dregla inte ihjäl er, JAG VET, han är gaalet snygg)

sitter med min TI-Nspire bredvid mig och försöker klura ut hur jag ska
lyckas göra en isosceles triangle som fortfarande är isosceles när man
rör på den. har fått fram en bra isosceles triangle nu, bara att prova mig fram!

skoldagen var ganska som vanligt ganska nice tycker jag.
tror jag fattar lite av historie IA'n nu iallafall. förstår dock inte varför vi måste göra
den på IB-nivå när inte ens halva klassen ska välja historia sen.

jag har letat fram mina skridskor för morgondagens gympalektion. eftersom jag
failade ganska rejält förra gången ska jag visa att jag kan (inte bra, men kan) åka
skridskor. bara inte med hockeyrör! så jag tar med mina fina konståkningsskridskor
imorgon. mwahahah ni ska få se!

take care,
xoxo
LAAJM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0