hold up

hello everyone, little korean here :)
(som btw är 158,5 cm lång!)

det visade sig att jag kunde åka skridskor, synd att en stor
del av klassen inte var på idrotten och kunde bevittna detta :(
jag kunde åka snabbt, kunde tillochmed vara med på bandyn!
sen var kinesiskan inställd och jag blev såklart skitglad eftersom
jag verkligen inte var på humör för en lååång kinesiskalektion.
men det visade sig att lektionen inte var inställd för läraren kom,
men alla hade redan gått då.
så ganska lång lunch... satt med nåra prebs och lyssnade på
min musik, jag satte på Chris Brown för att liksom ladda för imorn,
då sandra plötsligt utbrister "Det där låter som aria. stäng av"
och sen lyssnade vi igen. Det lät verkligen som honom! :o
började såklart asgarva eftersom man fick bilden av aria när
han rappar i huvudet :] tryck här för att lyssna.
sen english, sen mattelektion där maria inte var på sitt bästa humör^^
lackade på typ allt och alla (speciellt araber dock)

imorgon är det Chris Brown på Hovet :D
jag vill åka dit direkt efter skolan eftersom folk kommer köa från 11,
men jag har inte lyckats övertala min vän Linnea ännu :(

har en kladdkaka i ugnen som blir klar alldeles strax :)
ska vispa lite grädde och sätta mig framför datorn och knarka LJ avsnitt.
Mhmmm, love it!

LiNN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0