hallå

känns som om Linn kommer slå mig om jag inte skriver,
värsta med att en 158 cm korean slår dig är DU KAN INTE SLÅ TILLBAKA!

Så, jag ska strax in i duschen,

Idag var inte en bra dag!
Vaknade efter en mardröm och stördes av dilemmat att vilja somna om men ändå inte.
Cookie Jar strömade ur telefonen och jag fick släpa mig upp tillslut.
History, asså IA
WTF?!?!?!??!?!!?
SÅ KÖRD!

Biology, jag vet att jag kommer göra hela skiten till slut,
men jag ska försöka bli som DinoLars och... ja...
BE BRUTAL :D
Sen math
Jag ville öva på pi, men fick hjärnblödning på den där triangel uppgiften!!
(3.1415926535897932384626.... allt jag kan så länge)

Hem, träning och där lyckades jag ställa till fullt bråk,
(får man döda sin syster om hon är fjortis?)
Efteråt såg alla tjejer handbollsmatchen mellan Sverige och Kuwait.

NU in i duschen, hade tänkt göra engelskan men glömde boken hemma.
så, jag läser nog min lilla bok, förhoppningsvis avslutar jag den innan veckan är slut!

Nog om mitt tråkiga liv,

IMORRON BLIR DET SKRIDSKOR! :D

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0